Camilla Østerberg Rump

Camilla Østerberg Rump

    Medlem af:

    • Universitetspædagogik


    1. 2022
    2. Udgivet

      Teaching transfer functions without the Laplace transform

      Abou-Hayt, I., Dahl, B. & Rump, Camilla Østerberg, 2022, I: European Journal of Engineering Education. 47, 5, s. 746-761 16 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    3. 2017
    4. Udgivet

      Experiencing variation: learning opportunities in doctoral supervision

      Kobayashi, Sofie, Berge, M., Grout, B. W. W. & Rump, Camilla Østerberg, 4 nov. 2017, I: Instructional Science. 45, 6, s. 805-826 22 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Hvordan bedømmes undervisningskompetencer ved ansættelse af videnskabeligt personale ved universitetet?

      Kobayashi, Sofie, Rump, Camilla Østerberg, Børgesen, N. Q. & Christiansen, Frederik Voetmann , 2 mar. 2017, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 22, s. 115-128 13 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    6. Udgivet

      Informationskompetente studieledere: Om sammenhænge mellem studielederes brug af videnskilder og deres ledelsestilgange

      Harboe, T., Rump, Camilla Østerberg, Hyldegård, Jette Seiden & Bruun, Jesper, 2017, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 12, 22, s. 48-63 15 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    7. 2015
    8. Udgivet

      Opportunities to learn scientific thinking in joint doctoral supervision

      Kobayashi, Sofie, Grout, B. W. W. & Rump, Camilla Østerberg, 2015, I: Innovations in Education and Teaching International (Print). 51, 1, s. 41-51 11 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    9. 2014
    10. Udgivet

      Students individual engagement in GIS

      Madsen, Lene Møller, Christiansen, Frederik Voetmann & Rump, Camilla Østerberg, 2014, I: Journal of Geography in Higher Education. 38, 2, s. 251-265 15 s., Selected for publication as Chapter 14: Students’ individual engagement in GIS. In Haigh, M., Cotton, D. and Hall, T. (eds.) (2016): Pedagogic Research in Geography Higher Education, Routledge.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    11. 2013
    12. Udgivet

      Interaction and learning in PhD supervision - a qualitative study of supervision with multiple supervisors

      Kobayashi, Sofie, Grout, B. W. W. & Rump, Camilla Østerberg, 2013, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 8, 14, s. 13-25 13 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    13. Udgivet

      Penetrating a wall of introspection: a critical attrition analysis

      Johannsen, B. F., Rump, Camilla Østerberg & Linder, C., 2013, I: Cultural Studies of Science Education. 8, 1, s. 87-115

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    14. 2012
    15. Udgivet

      Considerations of How to Study Learning Processes when Students use GIS as an Instrument for Developing Spatial Thinking Skills

      Madsen, Lene Møller & Rump, Camilla Østerberg, 24 feb. 2012, I: Journal of Geography in Higher Education. 36, 01, s. 97-116 20 s., Selected for publication as Chapter 13 in Haigh, M., Cotton, D. and Hall, T. (eds.) (2016): Pedagogic Research in Geography Higher Education, Routledge.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    16. 2008
    17. Udgivet

      Three conceptions of thermodynamics: Technical matrices in science and engineering

      Christiansen, Frederik Voetmann & Rump, Camilla Østerberg, 2008, I: Research in Science Education. 38, 5, s. 545-564

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 Næste

    ID: 13662