Robert Harry Evans

Robert Harry Evans

Lektor

Medlem af:


    1. Udgivet

      Fundamental situations in teaching biology:The case of parthenogenesis

      Evans, Robert Harry & Winsløw, Carl, 2007, I: NorDiNa : Nordic Studies in Science Education. 2/2007, s. 132-145 14 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    2. Udgivet

      ACTIVE STRATEGIES DURING INQUIRY-BASED SCIENCE TEACHER EDUCATION TO IMPROVE LONG-TERM TEACHER SELF-EFFICACY

      Evans, Robert Harry, 2012, Science Learning and Citizenship (Proceedings of ESERA 2011) Proceedings of the ESERA 2011 Conference: Part 13 : In-service science teacher education. Viiri, J. & Couso, D. (red.). France, Bind 2011.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Affordances and Challenges of Written Feedback as Formative Assessment in Inquiry-Based STEM Education

      Evans, Robert Harry, Ropohl, M., Nielsen, Jan Alexis & Papadouris, N., 2016.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      At the Policy-Research Interface: Usefulness of Social Network Analysis in Identifying and Selecting Key Stakeholders

      Bruun, Jesper, Evans, Robert Harry & Dolin, Jens, 11 apr. 2015. 5 s.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Cultural effects on self-efficacy beliefs

      Evans, Robert Harry, 2014, The role of science teachers' beliefs in international classrooms: From teacher actions to student learning. Evans, R., Luft, J., Czerniak, C. & Pea, C. (red.). Brill | Sense, s. 35-48 14 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    6. Udgivet

      Designing museum exhibits as border-crossing environments

      Achiam, Marianne & Evans, Robert Harry, 2010, Contemporary science education research: Teaching: A collection of papers presented at ESERA 2009 Conference. Tasar, M. F. & Cakmakci, G. (red.). s. 101-103 3 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      Didactics as design science: Peer reviewed papers from a PhD-course at the University of Copenhagen

      Winsløw, Carl (red.) & Evans, Robert Harry (red.), 2010, København: Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 119 s. (IND-KU Skriftserie; Nr. 18).

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      Dragons and dinosaurs: Directing inquiry in biology using the notions of ‘milieu’ and ‘validation’

      Achiam, Marianne, Sølberg, Jan & Evans, Robert Harry, mar. 2013, I: Journal of Biological Education. 47, 1, s. 39-45 7 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    9. Udgivet
    10. Udgivet
    Forrige 1 2 3 4 Næste

    ID: 2634405