Jens Dolin
Professor emeritus
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5
2100 København Ø
- 2023
Evaluering i naturfagene - et forskningsmæssigt perspektiv
Dolin, Jens (Andet)
21 mar. 2023Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
- 2022
Formativ og summativ brug af evalueringer - samspil eller modsætning?
Dolin, Jens (Andet)
9 nov. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
En oversigt over EVALUERINGSFELTET, med særlig henblik på naturfagsdidaktisk forskning i evaluering
Dolin, Jens (Andet)
7 nov. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Didaktisk vinkel på talent - motivationsteori, progression, feedback
Dolin, Jens (Andet)
3 nov. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Undervisningsevaluering
Dolin, Jens (Andet)
2 nov. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Hvad er en god evalueringskultur og hvordan kan den styrkes?
Dolin, Jens (Andet)
1 sep. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Can our research change the assessment practice in school – and how (not)?
Dolin, Jens (Andet)
2 jun. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
- 2021
Et internationalt STM-perspektiv på evaluering
Dolin, Jens (Andet)
26 nov. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Hvordan styrker vi geo-faget i undervisningen? - og i uddannelsessystemet?
Dolin, Jens (Andet)
5 nov. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Kære barn har mange navne
Dolin, Jens (Andet)
14 okt. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
ID: 1052308
Flest downloads
-
737
downloads
The pressure for change and teachers’ motivation for PD
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
732
downloads
Idealer og realiteter i målorienteret undervisning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
606
downloads
Undervisning og læring i STEM
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
Udgivet