Jacob Wienecke

Jacob Wienecke

Lektor


  1. 2023
  2. Udgivet
  3. Udgivet

    The cognitive benefits of embodied learning in the context of early school literacy

    Damsgaard, L., Topor, Marta Katarzyna, Nielsen, A. V., Gejl, A. K., Malling, A. S. B., Christensen, Mark Schram, Kildahl, S., Hansen, Rasmus & Wienecke, Jacob, 31 maj 2023, PsyArXiv, s. 1-35, 35 s.

    Publikation: Working paperPreprint

  4. Udgivet

    Embodied learning activities focusing on letter-sound knowledge increase spelling performance in 1st grade children with low and high reading ability

    Damsgaard, L., Nielsen, A. M. V., Topor, Marta Katarzyna, Hansen, Rasmus, Jensen, S. K., Markers, Rebekka Læssøe, Gejl, A. K., Malling, A. S. B. & Wienecke, Jacob, 2023, I: Educational Psychology Review. 35, 3, 24 s., 74.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Virtual reality and embodied learning for improving letter-sound knowledge and attentional control in preschool children: A study protocol

    Henriksen, A. H., Topor, Marta Katarzyna, Hansen, R. A., Damsgaard, L., Nielsen, A. V., Wulff-Abramsson, Andreas & Wienecke, Jacob, 2023, I: Computers & Education: X Reality. 2, 11 s., 100019.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Visuomotor skill learning in young adults with Down syndrome

    Højberg, Laurits Munk, Lundbye-Jensen, Jesper & Wienecke, Jacob, 2023, I: Research in Developmental Disabilities. 138, 14 s., 104535.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. 2022
  8. Udgivet

    Visuomotor skill learning in young adults with Down syndrome

    Højberg, L. M., Lundbye-Jensen, Jesper & Wienecke, Jacob, 22 aug. 2022, bioRxiv, s. 1-27, 27 s.

    Publikation: Working paperPreprint

  9. Udgivet
  10. Udgivet

    Dream team – team sports in a community of adults with intellectual disability: How can participation in team sports develop the social competencies of people with intellectual disability?

    Olvhøj, R., Jensen, T. K., Wienecke, Jacob & Winther, Helle, 2022, I: Sport in Society. 25, 10, s. 2162-2177 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Effects of 8 weeks with embodied learning on 5-6-year-old Danish children's pre-reading skills and word reading skills: the PLAYMORE project, DK

    Damsgaard, L., Nielsen, A. V., Gejl, A. K., Malling, A. S. B., Jensen, S. K. & Wienecke, Jacob, 2022, I: Educational Psychology Review. 34, 3, s. 1709-1737 29 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    The health effects of 14 weeks of physical activity in a real-life setting for adults with intellectual disabilities

    Højberg, L. M., Helge, Eva Wulff, Pingel, Jessica & Wienecke, Jacob, 2022, I: Translational Sports Medicine. 2022, 11 s., 6817318.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 Næste

ID: 10431