Tine Nielsen

Tine Nielsen

Gæsteforsker


  1. 2017
  2. Udgivet

    Course evaluation for the purpose of development: What can learning styles contribute?

    Nielsen, Tine & Kreiner, S., sep. 2017, I: Studies in Educational Evaluation. 54, s. 58-70

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Non-cognitive skills as admission criteria for university: A systematic review

    Nielsen, Tine & Friderichsen, I. S., 29 aug. 2017.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Measuring parental stress in mothers of infants: A Rasch analysis

    Nielsen, Tine, Pontoppidan, M. W. & Kristensen, I. H., 5 jul. 2017. 1 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    The Perceived Stress Scale i a higher education context: a Rasch-based construct validity study

    Nielsen, Tine, Skogstad, S. & Dammeyer, Jesper, 5 jul. 2017. 1 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet
  7. Udgivet

    How specific is specific self-efficacy? A construct validity study using Rasch measurement models

    Nielsen, Tine, Makransky, Guido, Vang, M. L. & Dammeyer, Jesper, 17 apr. 2017, I: Studies in Educational Evaluation. 53, s. 87-97

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Assessment of depression in veterans across missions: A validity study using Rasch measurement models

    Karstoft, Karen-Inge, Nielsen, Anni Brit Sternhagen & Nielsen, Tine, 2017, I: European Journal of Psychotraumatology. 8, 1, s. 1-10 10 s., 1326798.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    The Predictive Validity of using Admissions Testing and Multiple Mini-interviews in Undergraduate University Admissions

    Makransky, Guido, Havmose, P. S., Vang, M., Andersen, T. E. & Nielsen, Tine, 2017, I: Higher Education Research and Development. 36, 5, s. 1003-1016

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 984703