Sabrina Vitting-Seerup
Adjunkt
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N.
Danmark
- 2024
- Udgivet
How to Engage Students in Peer Feedback
Vitting-Seerup, Sabrina, jan. 2024, Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects 2023. Bind Årg. 19 Nr. 1 (2023). s. 86-94 (Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Undervisning
- Accepteret/In press
Co-creating sustainability science communication through aesthetic formats: This is what a transdisciplinary moment looks like
Vitting-Seerup, Sabrina, Berg, Kristine Marie, Ferm, E. A. E., Thinggaard Hjortkjær, L., Killeen, B., Kisbye, S., Kristoffersen, J. G., Mathiesen, Cecilie Vad & Achiam, Marianne, 2024, (Accepteret/In press) I: Journal of Education for Sustainable Development.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- 2023
- Udgivet
Integrating sustainability into a higher education science communication course
Vitting-Seerup, Sabrina & Achiam, Marianne, 11 dec. 2023, I: Journal of Science Communication. 22, 6, s. 1-24 24 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Forskere og ansatte: Videregående uddannelser skal gå ind i klimakampen nu
Ejsing, Mads, Vitting-Seerup, Sabrina, Mehlsen, D., Dalgaard Pøhler, J., Jørgensen, M. S., Achiam, Marianne, Borregaard, Michael Krabbe, Jørgensen, N. J., Hauberg-Lund Laugesen, M., Brarud Jordal, N., Nielsen, Søren Beck, Samson, K. & Andersen, N. B., 6 okt. 2023, I: Altinget.dk.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
- Udgivet
Forskelligheder i flertal
Vitting-Seerup, Sabrina, 27 feb. 2023, Litteratursiden.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
- Udgivet
Arbejdet med inklusion - og mod eksklusion?
Vitting-Seerup, Sabrina, 2023, I: Kvinder, Køn & Forskning. 34, 2, s. 43-58Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Forum theatre: Dialogical training in a post-truth era
Vitting-Seerup, Sabrina, 2023.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
Guineapigs or Co-Creators? – integrating research in your university teaching
Vitting-Seerup, Sabrina, 2023.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
Hvordan storytelling får bæredygtighed ind i undervisningen
Vitting-Seerup, Sabrina, 2023.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
Learning through roleplaying: promoting exploration, experimentation and agency
Ussher, S., Vitting-Seerup, Sabrina & Thirlaway, K., 2023.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
ID: 152298691
Flest downloads
-
120
downloads
Repræsentationer af mangfoldighed: Kulturinstitutioners arbejde med kulturelle repræsentationer i den postmigrantiske tilstand
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet -
32
downloads
Integrating sustainability into a higher education science communication course
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
29
downloads
Arbejdet med inklusion - og mod eksklusion?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet