Petra Daryai-Hansen

Petra Daryai-Hansen

Lektor - forfremmelsesprogrammet


  1. 2024
  2. Afsendt

    'I like exploring other languages': Primary and Lower Secondary Students’ Attitudes towards Plurilingual Education

    Daryai-Hansen, Petra & Drachmann, Natascha, jan. 2024, (Afsendt) I: International Journal of Multilingual and Multicultural Development.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  3. Afsendt

    Anbefalinger til en styrket flersprogethedsdidaktik

    Drachmann, Natascha, Daryai-Hansen, Petra & Krogager Andersen, L., jan. 2024, (Afsendt) I: Sproglaereren. 2

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  4. Udgivet
  5. Afsendt

    Flersprogethedsdidaktik

    Daryai-Hansen, Petra & Drachmann, Natascha, jan. 2024, (Afsendt) Akademisk Forlag.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  6. Accepteret/In press

    Flersprogethedsdidaktik på tværs af uddannelsesniveauer - konceptualisering, læreplansanalyse og anbefalinger til praksisudvikling

    Daryai-Hansen, Petra & Drachmann, Natascha, 2024, (Accepteret/In press) I: Nordic Journal of Language Teaching and Learning.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  7. Udgivet

    Fremmedsprog

    Daryai-Hansen, Petra, 2024, Aarhus Universitetsforlag. (Pædagogisk rækkevidde).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBog

  8. Under udarbejdelse

    Language teachers' well-being in plurilingual education: Three portrays

    Daryai-Hansen, Petra & Drachmann, Natascha, 2024, (Under udarbejdelse) The psychology of multilingual learners and teachers. Sulis, G., Mercer, S. & Haukås, Å. (red.). Routledge

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. Accepteret/In press

    Plurilingual Education across Educational Levels - Conceptualization, Curriculum Analysis and Recommendations for Further Development

    Daryai-Hansen, Petra & Drachmann, Natascha, 2024, (Accepteret/In press) I: Nordic Journal of Language Teaching and Learning.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  10. Accepteret/In press

    Sproglig opmærksomhed i rammen af en flersprogethedsdidaktik - en konceptualisering på tværs af uddannelsesniveauer

    Daryai-Hansen, Petra, Drachmann, Natascha & Krogager Andersen, L., 2024, (Accepteret/In press) I: Sprogforum.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  11. 2023
  12. Udgivet
Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...14 Næste

ID: 131853010