Karen Borgnakke
Videnskabelig assistent, Professor emerita
Afdeling for Sundhedstjenesteforskning
Øster Farimagsgade 5 opg. B, 1415 København K
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
Medlem af:
- 2023
- Udgivet
Professional Bildung - Ethnographic based mapping and curriculum development
Borgnakke, Karen & Kramer, Tina, sep. 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2022
- Udgivet
Ethnographic mapping of paradigm shifts in Higher Education [presentation]
Borgnakke, Karen & Christensen, Gerd, sep. 2022.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Among Rich Traditions and Uncertain Criteria – An ethnographic analysis of the Danish oral examination tradition as seen from a student perspective
Isager, Julie Marie & Borgnakke, Karen, 2 jun. 2022.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2021
- Udgivet
Ethnographic Mapping of Teaching and Learning In The Middle of Corona-times
Borgnakke, Karen & Elf, N. F., 2021.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Mapping the powerful paradigm in Academia
Borgnakke, Karen, 2021.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2020
- Udgivet
Technology in Education, between political demands and teachers' functions. Cross-case analysis from Denmark and Brazil, Nordisk Forening for Pædagogiske Forskere, NERA, Turku, Marts 2020
Borgnakke, Karen & Pischetola, Magda, mar. 2020.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2019
- Udgivet
Ethnographic Studies of (Inter)professional Supervision Practices - in Health Education
Kramer, T. & Borgnakke, Karen, 2019. 2 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
When the Curtain Falls …? - Questioning the Afterlife of Educational Ethnographic Doctoral Monographs, NW: ‘19. Ethnography’, ECER 2019 in Hamburg.
Nielsen, Camilla Kirketerp, Noer, V. R., Kramer, Tina, Lyngsø, A. & Borgnakke, Karen, 2019.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
“Being out there” – different ways of spending time in the field as ethnographers Symposium, ECER 2019 in Hamburg.
Borgnakke, Karen, Raggl, A., Marques da Silva, S. & Bagley, C., 2019.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2018
- Udgivet
Mapping the learning outcome paradigm in higher education
Borgnakke, Karen, 1 sep. 2018.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 13004
Flest downloads
-
2451
downloads
Et universitet er et sted, der forsker i alt - undtagen i sig selv og sin egen virksomhed
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Udgivet -
1716
downloads
Etnografiske metoder i uddannelsesforskningen: Mellem klassiske traditioner og senmoderne udfordringer
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
Udgivet -
793
downloads
Skal Klafki nytænkes? Næste generation af livsfærdigheder mellem literacy, numeracy og technacy
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet