Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Videnskabelig assistent, Professor emerita

Medlem af:


    1. 2015
    2. Udgivet
    3. Udgivet

      Coming closer to the process of professional learning

      Borgnakke, Karen, 15 aug. 2015.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Profession-oriented learning between classrooms and pig-pens

      Borgnakke, Karen & Nielsen, Camilla Kirketerp, aug. 2015.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Reconstructing the professional learning context,

      Borgnakke, Karen, aug. 2015.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    6. Udgivet

      Identifying e-pedagogical strategies and teacher and students positions

      Borgnakke, Karen & Lyngsø, A., jun. 2015. 15 s.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet
    8. Udgivet

      Teacher Education, Discourses and Concepts - with a lack of education science and professional standards?

      Borgnakke, Karen, mar. 2015. 14 s.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    ID: 13004