Jens Dolin
Professor emeritus
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
Advisory Board for Encyclopaedia of Science Education (Ekstern organisation)
Dolin, Jens (Medlem)
2012 → 2013Aktivitet: Medlemskab - typer › Medlemskab af udvalg, råd og nævn
Aktuelle naturfagsdidaktiske problematikker
Dolin, Jens (Foredragsholder)
11 mar. 2010Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
An overview of the Danish research and development work in CPD with special emphasis on developing PCK (individual, cultural, institutional/organizational aspects)
Dolin, Jens (Foredragsholder)
16 okt. 2012Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Anvendelsesorientering - hvad snakker vi om?
Dolin, Jens (Foredragsholder)
5 sep. 2012Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Assess Inquiry in Science, Technology and Mathematics Education
Dolin, Jens (Foredragsholder)
24 okt. 2013Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Assessment of inquiry processes in Physics
Dolin, Jens (Andet)
19 sep. 2020Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Balancing Formative and Summative Use of Assessment
Dolin, Jens (Andet)
5 mar. 2020Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Blandede naturfagsdidaktiske bolcher: Oplæg for Undervisningsministeriets fagkonsulenter.
Dolin, Jens (Foredragsholder)
17 aug. 2012Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
CAN YOU IDENTIFY A SPECIAL NORDIC SCIENCE EDUCATION RESEARCH TRADITION?
Dolin, Jens (Andet)
1 sep. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Can our research change the assessment practice in school – and how (not)?
Dolin, Jens (Andet)
2 jun. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
ID: 1052308
Flest downloads
-
758
downloads
Idealer og realiteter i målorienteret undervisning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
747
downloads
The pressure for change and teachers’ motivation for PD
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
638
downloads
Undervisning og læring i STEM
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
Udgivet