Improving students’ writing skills in the course Introduction to Epidemiology
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Katja Årosin Laursen - Foredragsholder
Presentation at CIP SYMPOSIUM 2015, ‘Academic literacies: Writing in the Disciplines’ by Katja Årosin Laursen (CIP)
29 okt. 2015
Begivenhed (Konference)
Titel | CIP Symposium |
---|---|
Dato | 29/10/2015 → 29/10/2015 |
Afholdelsessted | University of Copenhagen |
By | Copenhagen |
Land/Område | Danmark |
- academic literacy, fagenes sproglige aspekt, formativ feedback
Forskningsområder
Relaterede Publikationer (1)
- Udgivet
Formativ feedback styrker skriftlighed hos studerende fra It og Sundhed
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 151330469