Studerendes forventninger til vejledning på skriftlige opgaver

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportRådgivningfagfællebedømt

Standard

Studerendes forventninger til vejledning på skriftlige opgaver. / Lyngstrøm, Henriette Syrach.

Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift: Tema: Vejledning. Bind Årgang 2, nummer 3 2:3. udg. Odense : Dansk Universitetspædagogisk Netværk, 2007. s. 29-32.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportRådgivningfagfællebedømt

Harvard

Lyngstrøm, HS 2007, Studerendes forventninger til vejledning på skriftlige opgaver. i Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift: Tema: Vejledning. 2:3 udg, bind Årgang 2, nummer 3, Dansk Universitetspædagogisk Netværk, Odense, s. 29-32. <http://www.dun-net.dk/tidsskrift/2007_03/2007_03_E.pdf>

APA

Lyngstrøm, H. S. (2007). Studerendes forventninger til vejledning på skriftlige opgaver. I Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift: Tema: Vejledning (2:3 udg., Bind Årgang 2, nummer 3, s. 29-32). Dansk Universitetspædagogisk Netværk. http://www.dun-net.dk/tidsskrift/2007_03/2007_03_E.pdf

Vancouver

Lyngstrøm HS. Studerendes forventninger til vejledning på skriftlige opgaver. I Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift: Tema: Vejledning. 2:3 udg. Bind Årgang 2, nummer 3. Odense: Dansk Universitetspædagogisk Netværk. 2007. s. 29-32

Author

Lyngstrøm, Henriette Syrach. / Studerendes forventninger til vejledning på skriftlige opgaver. Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift: Tema: Vejledning. Bind Årgang 2, nummer 3 2:3. udg. Odense : Dansk Universitetspædagogisk Netværk, 2007. s. 29-32

Bibtex

@inbook{eef3eb60aca011dcbee902004c4f4f50,
title = "Studerendes forventninger til vejledning p{\aa} skriftlige opgaver",
abstract = "Artiklen handler om universitetsstuderendes forventningertil vejledning p{\aa} skriftlige opgaver. Unders{\o}gelsen er foretaget p{\aa} kandidat- og magisterkonferensuddannelsen i faget forhistorisk ark{\ae}ologi, K{\o}benhavns Universitet og dens udgangspunkt var at unders{\o}ge de forventninger, studerende har til kommende vejledning.Ideen var at udvikle den vejledning, der tilbydes i forbindelse med uddannelsens tre typer skriftlige opgaver. Det kunne selvf{\o}lgelig ske alene ud fra, hvordan vejledningen praktiseres og evalueres, men p{\aa} faget mente vi, at vores grundlag blev mere alsidigt, hvis de studerende gav udtryk for deres forventninger - uafh{\ae}ngigt af den eksisterende vejledning.",
keywords = "Det Humanistiske Fakultet, universitetsp{\ae}dagogik, skriftlig fremstilling, skriftlighed, forventninger, l{\ae}ring, forhistorisk ark{\ae}ologi",
author = "Lyngstr{\o}m, {Henriette Syrach}",
year = "2007",
language = "Dansk",
volume = "{\AA}rgang 2, nummer 3",
pages = "29--32",
booktitle = "Dansk Universitetsp{\ae}dagogisk Tidsskrift",
publisher = "Dansk Universitetsp{\ae}dagogisk Netv{\ae}rk",
edition = "2:3",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Studerendes forventninger til vejledning på skriftlige opgaver

AU - Lyngstrøm, Henriette Syrach

PY - 2007

Y1 - 2007

N2 - Artiklen handler om universitetsstuderendes forventningertil vejledning på skriftlige opgaver. Undersøgelsen er foretaget på kandidat- og magisterkonferensuddannelsen i faget forhistorisk arkæologi, Københavns Universitet og dens udgangspunkt var at undersøge de forventninger, studerende har til kommende vejledning.Ideen var at udvikle den vejledning, der tilbydes i forbindelse med uddannelsens tre typer skriftlige opgaver. Det kunne selvfølgelig ske alene ud fra, hvordan vejledningen praktiseres og evalueres, men på faget mente vi, at vores grundlag blev mere alsidigt, hvis de studerende gav udtryk for deres forventninger - uafhængigt af den eksisterende vejledning.

AB - Artiklen handler om universitetsstuderendes forventningertil vejledning på skriftlige opgaver. Undersøgelsen er foretaget på kandidat- og magisterkonferensuddannelsen i faget forhistorisk arkæologi, Københavns Universitet og dens udgangspunkt var at undersøge de forventninger, studerende har til kommende vejledning.Ideen var at udvikle den vejledning, der tilbydes i forbindelse med uddannelsens tre typer skriftlige opgaver. Det kunne selvfølgelig ske alene ud fra, hvordan vejledningen praktiseres og evalueres, men på faget mente vi, at vores grundlag blev mere alsidigt, hvis de studerende gav udtryk for deres forventninger - uafhængigt af den eksisterende vejledning.

KW - Det Humanistiske Fakultet

KW - universitetspædagogik

KW - skriftlig fremstilling

KW - skriftlighed

KW - forventninger

KW - læring

KW - forhistorisk arkæologi

M3 - Bidrag til rapport

VL - Årgang 2, nummer 3

SP - 29

EP - 32

BT - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

PB - Dansk Universitetspædagogisk Netværk

CY - Odense

ER -

ID: 1895949