Trine Øland

Trine Øland

Lektor


  1. Udgivet

    Conclusion: Configurations of interdisciplinarity: Justifications, re-organisations and new forms of disciplining

    Sauzet, S., Ellemose Lindvig, Katrine, Ryberg, Marie L. & Øland, Trine, 2022, Configurations of Interdisciplinarity Within Education: Danish Experiences in a Global Educational Space. Øland, T., Sauzet, S., Ryberg, M. L. & Lindvig, K. (red.). London: Routledge, s. 119-128 (Routledge Research in International and Comparative Education).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Configurations of Interdisciplinarity Within Education: Danish Experiences in a Global Educational Space

    Øland, Trine (red.), Sauzet, S. (red.), Ryberg, Marie L. (red.) & Ellemose Lindvig, Katrine (red.), 2022, London: Routledge. 142 s. (Routledge Research in International and Comparative Education).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Crafting new narratives of the Danish welfare state

    Brøndum, T. & Øland, Trine, 12 okt. 2022.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Denied, but Effective - Stock Stories in Danish Welfare Work with Refugees

    Padovan-Özdemir, M. & Øland, Trine, 28 feb. 2022, I: Race Ethnicity and Education. 25, 2, s. 212-230

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Developing a postcolonial sociology of welfare work

    Øland, Trine, 10 aug. 2022.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Dismantling the myths of emancipation casted by Danish welfare work

    Brodersen, M. & Øland, Trine, 11 aug. 2022.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Interdisciplinarity configured as problem based learning and proliferating children's sociability and teachers' passion in primary and lower secondary education

    Øland, Trine, 2022, Configurations of interdisciplinarity within education: Danish experiences in a global educational space. Øland, T., Sauzet, S., Ryberg, M. L. & K. L. (red.). Abingdon, Oxon & New York, NY: Routledge, s. 22-44 (Routledge Research in International and Comparative Education).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Introduction: Configurations of interdisciplinarity across the educational system

    Ryberg, Marie L., Øland, Trine, Ellemose Lindvig, Katrine & Sauzet, S., 2022, Configurations of Interdisciplinarity Within Education: Danish Experiences in a Global Educational Space. Øland, T., Sauzet, S., Ryberg, M. L. & Lindvig, K. (red.). London: Routledge, s. 1-21 (Routledge Research in International and Comparative Education).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Montage: afbrydelse af moderne fortællinger og erkendelse af udviklingens spøgelse i velfærdsarbejde

    Thygesen, S. & Øland, Trine, 29 jun. 2022, I: Dansk Pædagogisk Tidsskrift. 2, s. 25-43

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Montage and the illumination of developmental thinking in welfare work

    Thygesen, S. & Øland, Trine, 14 jan. 2022, I: Qualitative Social Work. 21, 1, s. 194-213

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 Næste

ID: 8942