Sabrina Vitting-Seerup
Adjunkt
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N.
Danmark
- 2023
- Udgivet
Integrating sustainability into a higher education science communication course
Vitting-Seerup, Sabrina & Achiam, Marianne, 11 dec. 2023, I: Journal of Science Communication. 22, 6, s. 1-24 24 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Arbejdet med inklusion - og mod eksklusion?
Vitting-Seerup, Sabrina, 2023, I: Kvinder, Køn & Forskning. 34, 2, s. 43-58Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Forum theatre: Dialogical training in a post-truth era
Vitting-Seerup, Sabrina, 2023.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
Guineapigs or Co-Creators? – integrating research in your university teaching
Vitting-Seerup, Sabrina, 2023.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
Hvordan storytelling får bæredygtighed ind i undervisningen
Vitting-Seerup, Sabrina, 2023.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
Learning through roleplaying: promoting exploration, experimentation and agency
Ussher, S., Vitting-Seerup, Sabrina & Thirlaway, K., 2023.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
- Udgivet
Sense and sensibility in science communication
Vitting-Seerup, Sabrina, Ibsen, T., Chase, J. M. & Achiam, Marianne, 2023.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
ID: 152298691
Flest downloads
-
111
downloads
Repræsentationer af mangfoldighed: Kulturinstitutioners arbejde med kulturelle repræsentationer i den postmigrantiske tilstand
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Udgivet -
25
downloads
Arbejdet med inklusion - og mod eksklusion?
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
21
downloads
Integrating sustainability into a higher education science communication course
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet