Mariane Hedegaard
Professor Emerita
Institut for Psykologi
Øster Farimagsgade 2A
1353 København K
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2021
- Udgivet
Hvad motiverer unge generation efter generation til at blive ved med at male graffiti? Udforskning af spændinger og modsætninger i unges graffiti-aktiviteter
Hedegaard, Mariane , 2021, I: Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift. 58, 4, s. 11-21Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Ideas for a radical-local approach to care and support for children’s playful exploration in preschool and transition to school
Hedegaard, Mariane & Lyberth, N., 2021, Qualitative studies of exploration in childhood education: Cultures of Play and Learning in Transition . Fleer, M., Hedegaard, M., Ødegaard, E. E. & Sørensen, H. V. (red.). Bloomsbury Academic, s. 19-40 21 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Qualitative studies of exploration in childhood education: Cultures of Play and Learning in Transition
Hedegaard, Mariane (red.), Hedegaard, Mariane , Ødegaard, E. E. & Sørensen, H. V., 2021, Bloomsbury Academic. 219 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 3304
Flest downloads
-
92
downloads
Children’s Exploration as a Key in Children’s Play and Learning Activity in Social and Cultural Formation
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
36
downloads
Introduction to Children’s Exploration and Cultural Formation
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
34
downloads
Ascending from the Abstract to the Concrete in School Teaching the double Move between Theoretical Concepts and Children's Concepts
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet