Mariane Hedegaard
Mariane Hedegaard

Ingen titel


  1. 2019
  2. Udgivet

    Child-based practice development for children in areas of concern: a model for enabling both the child's and the teacher's perspectives

    Hedegaard, Mariane , jun. 2019, Supporting difficult transitions: children, young people and their carers. Hedegaard, M. & Edwards, A. (red.). 1 udg. Bloomsbury Academic, s. 21-42 22 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Radical-local screening of preschool children's social situation of development: from abilities to activities

    Hedegaard, Mariane & Lyberth, N., jun. 2019, Supporting difficult transitions: children, young people and their carers. Hedegaard, M. & Edwards, A. (red.). 1 udg. London: Bloomsbury Academic, s. 91-112 22 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Supporting difficult transitions: Children, Young people and their carers

    Hedegaard, Mariane (red.) & Edwards, A. (red.), jun. 2019, 1 udg. London: Bloomsbury Academic. 282 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Children's transition in everyday life and institutions

    Hedegaard, Mariane (red.) & Fleer, M. (red.), maj 2019, 1 udg. London: Bloomsbury Academic. 253 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Children's transition in everyday life and institutions: new conceptions and understandings of transition

    Hedegaard, Mariane & Fleer, M., maj 2019, Children's transition in everyday life and institutions. Hedegaard, M. & Fleer, M. (red.). 1 udg. London: Bloomsbury Academic, s. 1-18 18 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Play and life competences as core in transition from kindergarten to school: tensions between values in early childhood education

    Hedegaard, Mariane & Munk, K. S., maj 2019, Children's transitions in everyday life and institutions. Mariane, H. & Fleer, M. (red.). 1 udg. London: Bloomsbury Academic, s. 21-46 25 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. 2018
  9. Udgivet

    Børn lærer og udvikler sig gennem hvordan deres deltagelse i forskellige praksissammenhænge spiller sammen

    Hedegaard, Mariane , 2018, I : Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift. 55, 3, s. 12-27 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Children, Childhood, and everyday life, Second edition

    Hedegaard, Mariane (red.), Aronsson, K. (red.), Højholt, C. (red.) & Ulvik, O. S. (red.), 2018, Charlotte, NC: Information Age Publishing. 257 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Psykologen som konsulent i fælles refleksionsrum med rådsøger: Rettet mod udviklingspsykologisk praksisudvikling for børn i bekymringsområder

    Hedegaard, Mariane , 2018, I : Pædagogisk Psykologisk Tidsskrift. 55, 3, s. 44-65 22 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  12. 2017
  13. Udgivet

    Children’s Cultural Learning in Everyday Family Life Exemplified at the Dinner Setting

    Hedegaard, Mariane , aug. 2017, International Handbook of Early Childhood Education. Fleer, M. & van Oers, B. (red.). Springer, s. 1525-1540 (Springer International Handbooks of Education).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 Næste

ID: 3304