Mariane Hedegaard
Professor Emerita
Institut for Psykologi
Øster Farimagsgade 2A
1353 København K
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2007
- Udgivet
Elevens alsidige personlige udvikling - et dialogredskab: Lærervejledning
Hedegaard, Mariane , Bang, J. S. & Egelund, N., 2007Publikation: Bidrag der ikke har en tekstform › Datasæt › Undervisning
- Udgivet
Graffiti som engagement
Hedegaard, Mariane , 2007, Århus: Klim. 150 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
- Udgivet
The development of children's conceptual relation to the world, with focus on concept formation in preschool children's activity
Hedegaard, Mariane , 2007, The Cambridge companion to Vygotsky. Daniels, H., Cole, M. & Wertsch, J. (red.). Cambridge: Cambridge University Press, s. 246-275 30 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
The development of children's conceptual relation to the world, with focus on concept formation in preschool children's activity
Hedegaard, Mariane , 2007, The Cambridge companion to Vygotsky. Daniels, H., Cole, M. & Wertsch, J. V. (red.). Cambridge University Press, s. 246-275 30 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 3304
Flest downloads
-
92
downloads
Children’s Exploration as a Key in Children’s Play and Learning Activity in Social and Cultural Formation
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
36
downloads
Introduction to Children’s Exploration and Cultural Formation
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
34
downloads
Ascending from the Abstract to the Concrete in School Teaching the double Move between Theoretical Concepts and Children's Concepts
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet