Mariane Hedegaard
Professor Emerita
Institut for Psykologi
Øster Farimagsgade 2A
1353 København K
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2006
- Udgivet
Dobbeltbevægelsen i undervisningen: udviklende læring
Hedegaard, Mariane , 2006, Almen didaktik: relationer mellem læring og undervisning. Hansen, B. G. & Tams, A. (red.). Værløse: Billesø & Baltzer, s. 189-209Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Editorial
Hedegaard, Mariane & Nissen, M., 2006, I: Outlines : Critical Social Studies. 8, 1, s. 1-2 2 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Leder › Forskning
- Udgivet
Undervisning i klasser med mange børn fra invandrerfamilier
Hedegaard, Mariane , 2006, Pædagogisk psykologi: positioner og perspektiver. Elle, B., Nielsen, K. & Nissen, M. (red.). Frederiksberg: Roskilde Universitetsforlag, s. 123-145Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
ID: 3304
Flest downloads
-
92
downloads
Children’s Exploration as a Key in Children’s Play and Learning Activity in Social and Cultural Formation
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
36
downloads
Introduction to Children’s Exploration and Cultural Formation
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
34
downloads
Ascending from the Abstract to the Concrete in School Teaching the double Move between Theoretical Concepts and Children's Concepts
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet