Mariane Hedegaard
Professor Emerita
Institut for Psykologi
Øster Farimagsgade 2A
1353 København K
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2003
- Udgivet
Børns og unges udvikling diskuteret ud fra et kultur-historisk perspektiv
Hedegaard, Mariane , 2003, I: Nordiske Udkast. 1Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Cultural minority children's learning within cultural sensitive classroom teaching
Hedegaard, Mariane , 2003, I: Pedagogy, Culture and Society. 11, s. 133-151 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Learning and child development: A cultural-hisotircal study
Hedegaard, Mariane , 2003, 1.udgave udg. Aarhus Universitetsforlag. 250 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Personality and concept formation
Hedegaard, Mariane , 2003, The future of learning: Issues and prospects. Tokoro, M. & Steels, L. (red.). IOS Press, s. 79-95 16 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 3304
Flest downloads
-
102
downloads
Children’s Exploration as a Key in Children’s Play and Learning Activity in Social and Cultural Formation
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
45
downloads
Introduction to Children’s Exploration and Cultural Formation
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
37
downloads
Ascending from the Abstract to the Concrete in School Teaching the double Move between Theoretical Concepts and Children's Concepts
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet