Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Videnskabelig assistent, Professor emerita

Medlem af:


    1. 2023
    2. Udgivet

      Ethnographic Methods for Researching Innovative Education

      Borgnakke, Karen, 2023, Oxford Research Encyclopedias: Education. Oxford University Press, 27 s. (Oxford Research Encyclopedia).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    3. 2021
    4. Udgivet

      Cross-Case Analysis of Changes in Teacher Role and Didactic Function in Denmark, 1980–2020

      Borgnakke, Karen, 22 dec. 2021, Oxford Research Encyclopedias, Education . Oxford University Press, 29 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    5. 2019
    6. Udgivet

      Meta-Ethnography

      Borgnakke, Karen & Hillyard, S., sep. 2019, SAGE Research Methods Foundations. Atkinson, P., Delamont, S., Cernat, A., Sakshaug, J. W. & Williams, R. A. (red.). SAGE Publications

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      Ethnographic methods for researching online learning and e-pedagogy

      Borgnakke, Karen, jul. 2019, Oxford Research Encyclopedia of Education. Noblit, G. (red.). Oxford University Press

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      Den praksisorienterede aktionsforskning og de etnografiske metoder – traditionslinjer og aktuelle udfordringer

      Borgnakke, Karen, jun. 2019, Aktionsforskning - indefra og udefra. Sunesen, M. S. K. (red.). Dafolo Forlag A/S, s. 119-141

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    9. Udgivet

      Det politiske kredsløb og "det der virker" - orienteret mod pædagogisk praksis og konkret handlen?

      Borgnakke, Karen, jun. 2019, Er der evidens for evidens?. Christoffersen, D. D. & Petersen, K. S. (red.). 1. udg. København: Samfundslitteratur, s. 61-78 17 s. 4

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    10. 2018
    11. Udgivet

       Cardinal writing: following the observed process

      Borgnakke, Karen, sep. 2018, Ethnographic Writing. Jeffrey, B. & Russell, L. (red.). Stroud, Gloucestershire: E & E Publishing, s. 45 - 65 21 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    12. Udgivet

      Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set.

      Borgnakke, Karen, jun. 2018, Didaktik i udvikling. Christensen, T. S. E. A. (red.). Aarhus: Klim, s. 296-311 16 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    13. Udgivet

      Meta-ethnography and systematic reviews – linked to the evidence movement and caught in a dilemma

      Borgnakke, Karen, 2018, Meta-Ethnographic Synthesis in Education: Challenges, Aims and Possibilities. Kakos, M. & Fritzsche, B. (red.). Oxon, UK: Routledge

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    14. 2017
    15. Udgivet

      Changeability and technacy: The new professional raison d'être

      Borgnakke, Karen, apr. 2017, The postmodern professional: Contemporary learning practices, dilemmas and perspectives. Borgnakke, K., Dovemark, M. & Marques da Silva, S. (red.). London: Tufnell Press, s. 177-201 25 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 3 4 5 6 Næste

    ID: 13004