Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Professor


  1. 2021
  2. Udgivet

    Cross-Case Analysis of Changes in Teacher Role and Didactic Function in Denmark, 1980–2020

    Borgnakke, Karen, 22 dec. 2021, Oxford Research Encyclopedias, Education . Oxford University Press, 29 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Ethnographic Mapping of Teaching and Learning In The Middle of Corona-times

    Borgnakke, Karen & Elf, N. F., 2021.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Mapping the powerful paradigm in Academia

    Borgnakke, Karen, 2021.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Projektorganiseret undervisning - 'andet og mere' end en undervisningsform

    Borgnakke, Karen, 2021, I: Kvan - et tidsskrift for læreruddannelsen og folkeskolen. 41, 119, s. 72-84 12 s., 6.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 13004