Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Professor


  1. 2018
  2. Udgivet

    Mapping the learning outcome paradigm in higher education

    Borgnakke, Karen, 1 sep. 2018.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet
  4. Udgivet

     Cardinal writing: following the observed process

    Borgnakke, Karen, sep. 2018, Ethnographic Writing. Jeffrey, B. & Russell, L. (red.). Stroud, Gloucestershire: E & E Publishing, s. 45 - 65 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet
  6. Udgivet

    Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set.

    Borgnakke, Karen, jun. 2018, Didaktik i udvikling. Christensen, T. S. E. A. (red.). Aarhus: Klim, s. 296-311 16 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Meta-ethnography and systematic reviews – linked to the evidence movement and caught in a dilemma

    Borgnakke, Karen, 2018, Meta-Ethnographic Synthesis in Education: Challenges, Aims and Possibilities. Kakos, M. & Fritzsche, B. (red.). Oxon, UK: Routledge

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

ID: 13004