Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Videnskabelig assistent, Professor emerita

Medlem af:


    1. 2004
    2. Udgivet

      Ethnographic Studies and Analysis of a Recurrent Theme:"learning by doing"

      Borgnakke, Karen, 2004, I: European Educational Research Journal. 3, 3, s. 539-565 27 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Etnografiske studier i læring - mellem klassiske metoder og senmoderne udfordringer.

      Borgnakke, Karen, 2004, I: Gymnasiepædagogik. 47, s. 223-258 36 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    4. Uczenie sie poprzez praktyke - badania etnograficzne i analiza polemik na temat "uczinia sie poprzez dzialania"

      Borgnakke, Karen, 2004, I: Inn Wacje, W Edukacje Akademickiej. 1, 4, s. 5-32 27 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    ID: 13004