Karen Borgnakke

Karen Borgnakke

Videnskabelig assistent, Professor emerita

Medlem af:


    1. Udgivet

      Professionsorienteret forskning: Hvad er opgaven, krumtappen og den videnskabelige basis?

      Borgnakke, Karen, 2008, At sætte spor på en vandring fra Aquinas til Bourdieu: Æresbog til Staf Callewaert. Petersen, K. A. & Høyen, M. (red.). Forlaget Hexis, s. 109-133 25 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    2. Udgivet

      Koblinger - mellem kritiske læringsteorier og empirier om praksis

      Borgnakke, Karen, 2003, Pædagogik: En grundbog til et fag. Bjerg, J. (red.). 3 udg. København: Hans Reitzels Forlag, s. 313 - 359 47 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    3. Som variationer over et tema: Learning by doing

      Borgnakke, Karen, 1999, Projektarbejdets fortid og fremtid. Knudsen, S. V. (red.). Kbh.: Danmarks Lærerhøjskole, 25 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Projekt Universitetspædagogik & Voksenpædagogik - mellem klasserumsanalyser og deltagerundersøgelser

      Borgnakke, Karen, 1985, Temarapport om Uddannelsesforskning: Teori og metode. Nørgaard, E. (red.). publikation nr. 10 udg. København: Udvalget vedr. Uddannelsesforskning, SHF og SSF, s. 262-270

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

    5. Udgivet

      Lærerfaglighed og didaktisering - empirisk analytisk set.

      Borgnakke, Karen, jun. 2018, Didaktik i udvikling. Christensen, T. S. E. A. (red.). Aarhus: Klim, s. 296-311 16 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    6. Udgivet

      Dramatik - mål og praksis

      Borgnakke, Karen, 1 jan. 1976, Børnemarked : Kritik af børnemedier og -miljøer. Andreasen et al, A. L. (red.). Borgen, s. 229 - 271 42 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    7. Udgivet

      New Learning Strategies in the upper Secondary School: The Danish Fieldwork in IT Classes

      Borgnakke, Karen, 2006, CREATIVE Learning practices: European Experiences. London: Tufnell Press, s. 109 -126 17 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    8. Udgivet

      Projektportal: Evalueringsportalen

      Borgnakke, Karen & Borgnakke, Karen (red.), 2008, Projekt Nye Evalueringsstrategier i Gymnasiet: Et pilotprojekt støttet af Undervisningsministeriet. Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, s. website

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

    9. Udgivet

      Ungdomskultur - popkultur: Om medieforbund og seksualisering i popindustrien

      Borgnakke, Karen, 1983, Ung nu!: En antologi om elevgrupper og kulturformer i ungdomsuddannelserne. Boström, R., Frandsen, J. N. & Petersson, E. (red.). Odense: Erhvervsskolernes Forlag, s. 11-48

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til rapportForskning

    10. Points for discussion in relation to Ron Best: Sociological Influence on Pedagogy and the Curriculum

      Borgnakke, Karen, 1995, What can Curricculum Studies and Pedagogy learn from Sociology to-day?. Reisby, K. & Schnack, K. (red.). København: Danmarks Lærerhøjskole, s. 107-112 6 s. (Didaktiske studier, Bind 16).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    Forrige 1 2 3 4 5 6 Næste

    ID: 13004