Janus Mortensen

Janus Mortensen

Lektor


  1. 2022
  2. Afsendt

    Er engelsk stadig et fremmedsprog i Danmark? Et spørgsmål om kollektiv sproglig identitet

    Lønsmann, Dorte, Mortensen, Janus & Thøgersen, Jacob, 2 apr. 2022, (Afsendt) I: NyS - Nydanske Sprogstudier. 61

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Afsendt

    English in Denmark

    Mortensen, Janus, 2022, (Afsendt) The Wiley Blackwell Encyclopedia of World Englishes. Bolton, K. (red.). Wiley-Blackwell

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportEncyclopædiartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Introduction: ‘Behind a veil, unseen yet present’ – on norms in sociolinguistics and social life

    Mortensen, Janus & Kraft, Kamilla, 2022, Norms and the study of language in social life. Mortensen, J. & Kraft, K. (red.). Berlin: Mouton de Gruyter, s. 1-19 (Language and Social Life).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Norms and stereotypes: Studying the emergence and sedimentation of social meaning

    Kraft, Kamilla & Mortensen, Janus, 2022, Norms and the study of language in social life. Mortensen, J. & Kraft, K. (red.). Berlin: Mouton de Gruyter, s. 97-123 (Language and Social Life).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Norms and the study of language in social life

    Mortensen, Janus (red.) & Kraft, Kamilla (red.), 2022, Berlin: Mouton de Gruyter. (Language and Social Life).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

  7. 2021
  8. Udgivet

    Hvornår kommer ulven?

    Mortensen, Janus & Haberland, H., 2021, Sprogs status i rigsfællesskabet 2031. Kristiansen, T. & Holmen, A. (red.). Københavns Universitet, Humanistisk Fakultet, Bind C13. 13 s. (Koebenhavnerstudier i Tosprogethed).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Introduction: Language and inclusion in an international study programme in Denmark

    Lønsmann, Dorte & Mortensen, Janus, 2021, The sociolinguistic complexity of international higher education in Denmark: Student perspectives on language ideologies and social inclusion. Lønsmann, D. & Mortensen, J. (red.). Copenhagen: Københavns Universitet, Humanistisk Fakultet, s. 1-25 (Koebenhavnerstudier i Tosprogethed, Bind C11).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    The sociolinguistic complexity of international higher education in Denmark: Student perspectives on language ideologies and social inclusion

    Mortensen, Janus (red.) & Lønsmann, Dorte (red.), 2021, Copenhagen: Københavns Universitet, Humanistisk Fakultet. 168 s. (Koebenhavnerstudier i Tosprogethed).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiForskningfagfællebedømt

  11. 2020
  12. Udgivet

    Beyond language change: ELF and the study of sociolinguistic change

    Mortensen, Janus, 2020, Language change: The impact of English as a lingua franca. Mauranen, A. & Vetchinnikova, S. (red.). Cambridge: Cambridge University Press, s. 152-174 23 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  13. 2019
  14. Udgivet

    Lingua franca scenarios

    Mortensen, Janus, 2019, The Routledge Handbook of Linguistic Ethnography. Tusting, K. (red.). 1st udg. London: Routledge, s. 299-311 13 s. (Routledge Handbooks in Applied Linguistics).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste

ID: 141784782