Christian Bugge Henriksen
Lektor
ORCID: 0000-0003-2890-4522
- Udgivet
Jordkamme kan erstatte ploven
Henriksen, Christian Bugge, Rasmussen, Jesper & Søgaard, C., 1999, I: Økologisk Jordbrug. 19, 207, s. 12 1 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Kamme, der overvintrer, kan holde på jordens kvælstof
Rasmussen, Jesper & Henriksen, Christian Bugge, 2005, I: FØJOenyt. 6, s. 1 1 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Kartofler foretrækker løs jord
Henriksen, Christian Bugge, 2004, I: Økologisk Jordbrug 6. 24, 317, s. 6 1 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Kritisk undersøgelse af Kemink systemet til pløjefri dyrkning
Henriksen, Christian Bugge, Rasmussen, Jesper & Søgaard, C. N., 2004, I: FØJOenyt. 3, s. 1-5 5 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Majs på kamme viser lovende merudbytte
Henriksen, Christian Bugge, Rasmussen, Jesper, Jørgensen, M. H. & Thomsen, H. C., 2004, I: FØJOenyt. 6, 2 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Positiv effekt af kamdyrkning
Henriksen, Christian Bugge, 2005, I: Økologisk Jordbrug. 328, s. 1 1 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
Vi arbejder sammen for din fremtid
Rystedt, J., Henriksen, Christian Bugge, Aaslyng, J. M. & Peronard, J., 2004, I: Gartner Tidende. 120, 18, s. 66-67 2 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
ID: 4225324
Flest downloads
-
1058
downloads
Exploiting soil-management strategies for climate mitigation in the European Union: maximizing “win–win” solutions across policy regimes
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
306
downloads
Facilitating online project collaboration: new directions for learning design
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
304
downloads
Technology enhanced peer learning and peer assessment
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet