Udviklingstræk, teser, tolkninger og analysekategorier: Mellem uddannelsessystemet som genussystem, den funktionelle kønsneutralitet og den kønnede praksis. Arbejdspapirer om analysestrategier.
Publikation: Working paper › Forskning
Standard
Udviklingstræk, teser, tolkninger og analysekategorier : Mellem uddannelsessystemet som genussystem, den funktionelle kønsneutralitet og den kønnede praksis. Arbejdspapirer om analysestrategier. / Borgnakke, Karen.
Kbh. : Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 2006. s. 1-48.Publikation: Working paper › Forskning
Harvard
Borgnakke, K 2006 'Udviklingstræk, teser, tolkninger og analysekategorier: Mellem uddannelsessystemet som genussystem, den funktionelle kønsneutralitet og den kønnede praksis. Arbejdspapirer om analysestrategier.' Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, Kbh., s. 1-48.
APA
Borgnakke, K. (2006). Udviklingstræk, teser, tolkninger og analysekategorier: Mellem uddannelsessystemet som genussystem, den funktionelle kønsneutralitet og den kønnede praksis. Arbejdspapirer om analysestrategier. (s. 1-48). Institut for Medier, Erkendelse og Formidling.
Vancouver
Borgnakke K. Udviklingstræk, teser, tolkninger og analysekategorier: Mellem uddannelsessystemet som genussystem, den funktionelle kønsneutralitet og den kønnede praksis. Arbejdspapirer om analysestrategier. Kbh.: Institut for Medier, Erkendelse og Formidling. 2006, s. 1-48.
Author
Bibtex
@techreport{7bf844b0578111df928f000ea68e967b,
title = "Udviklingstr{\ae}k, teser, tolkninger og analysekategorier: Mellem uddannelsessystemet som genussystem, den funktionelle k{\o}nsneutralitet og den k{\o}nnede praksis. Arbejdspapirer om analysestrategier.",
author = "Karen Borgnakke",
year = "2006",
language = "Dansk",
pages = "1--48",
publisher = "Institut for Medier, Erkendelse og Formidling",
type = "WorkingPaper",
institution = "Institut for Medier, Erkendelse og Formidling",
}
RIS
TY - UNPB
T1 - Udviklingstræk, teser, tolkninger og analysekategorier
T2 - Mellem uddannelsessystemet som genussystem, den funktionelle kønsneutralitet og den kønnede praksis. Arbejdspapirer om analysestrategier.
AU - Borgnakke, Karen
PY - 2006
Y1 - 2006
M3 - Working paper
SP - 1
EP - 48
BT - Udviklingstræk, teser, tolkninger og analysekategorier
PB - Institut for Medier, Erkendelse og Formidling
CY - Kbh.
ER -
ID: 19548751