Udviklingstræk, teser, tolkninger og analysekategorier: Mellem uddannelsessystemet som genussystem, den funktionelle kønsneutralitet og den kønnede praksis. Arbejdspapirer om analysestrategier.

Publikation: Working paperForskning

Standard

Udviklingstræk, teser, tolkninger og analysekategorier : Mellem uddannelsessystemet som genussystem, den funktionelle kønsneutralitet og den kønnede praksis. Arbejdspapirer om analysestrategier. / Borgnakke, Karen.

Kbh. : Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 2006. s. 1-48.

Publikation: Working paperForskning

Harvard

Borgnakke, K 2006 'Udviklingstræk, teser, tolkninger og analysekategorier: Mellem uddannelsessystemet som genussystem, den funktionelle kønsneutralitet og den kønnede praksis. Arbejdspapirer om analysestrategier.' Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, Kbh., s. 1-48.

APA

Borgnakke, K. (2006). Udviklingstræk, teser, tolkninger og analysekategorier: Mellem uddannelsessystemet som genussystem, den funktionelle kønsneutralitet og den kønnede praksis. Arbejdspapirer om analysestrategier. (s. 1-48). Institut for Medier, Erkendelse og Formidling.

Vancouver

Borgnakke K. Udviklingstræk, teser, tolkninger og analysekategorier: Mellem uddannelsessystemet som genussystem, den funktionelle kønsneutralitet og den kønnede praksis. Arbejdspapirer om analysestrategier. Kbh.: Institut for Medier, Erkendelse og Formidling. 2006, s. 1-48.

Author

Borgnakke, Karen. / Udviklingstræk, teser, tolkninger og analysekategorier : Mellem uddannelsessystemet som genussystem, den funktionelle kønsneutralitet og den kønnede praksis. Arbejdspapirer om analysestrategier. Kbh. : Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 2006. s. 1-48

Bibtex

@techreport{7bf844b0578111df928f000ea68e967b,
title = "Udviklingstr{\ae}k, teser, tolkninger og analysekategorier: Mellem uddannelsessystemet som genussystem, den funktionelle k{\o}nsneutralitet og den k{\o}nnede praksis. Arbejdspapirer om analysestrategier.",
author = "Karen Borgnakke",
year = "2006",
language = "Dansk",
pages = "1--48",
publisher = "Institut for Medier, Erkendelse og Formidling",
type = "WorkingPaper",
institution = "Institut for Medier, Erkendelse og Formidling",

}

RIS

TY - UNPB

T1 - Udviklingstræk, teser, tolkninger og analysekategorier

T2 - Mellem uddannelsessystemet som genussystem, den funktionelle kønsneutralitet og den kønnede praksis. Arbejdspapirer om analysestrategier.

AU - Borgnakke, Karen

PY - 2006

Y1 - 2006

M3 - Working paper

SP - 1

EP - 48

BT - Udviklingstræk, teser, tolkninger og analysekategorier

PB - Institut for Medier, Erkendelse og Formidling

CY - Kbh.

ER -

ID: 19548751