Tillid og viden øger salget af økologi

Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

Standard

Tillid og viden øger salget af økologi. / Smed, Sinne; Andersen, Laura Mørch.

I: Økologi & Erhverv, Bind 33, Nr. 524, 2013, s. 17.

Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

Harvard

Smed, S & Andersen, LM 2013, 'Tillid og viden øger salget af økologi', Økologi & Erhverv, bind 33, nr. 524, s. 17. <http://www.okologi.dk/klummer-okologi-og-erhverv/oekologi-forskning/2013/jun/viden-og-forskning-524.aspx>

APA

Smed, S., & Andersen, L. M. (2013). Tillid og viden øger salget af økologi. Økologi & Erhverv, 33(524), 17. http://www.okologi.dk/klummer-okologi-og-erhverv/oekologi-forskning/2013/jun/viden-og-forskning-524.aspx

Vancouver

Smed S, Andersen LM. Tillid og viden øger salget af økologi. Økologi & Erhverv. 2013;33(524):17.

Author

Smed, Sinne ; Andersen, Laura Mørch. / Tillid og viden øger salget af økologi. I: Økologi & Erhverv. 2013 ; Bind 33, Nr. 524. s. 17.

Bibtex

@article{92655f2fd648428593ce8dc398422ceb,
title = "Tillid og viden {\o}ger salget af {\o}kologi",
abstract = "Forbrugere, der kender {\O}-m{\ae}rkets begr{\ae}nsninger, k{\o}ber mere {\o}kologi. Samtidig {\o}ger tillid til producenterne og til statens kontrol salget. Derfor b{\o}r forbrugeren informeres om b{\aa}de hvad {\O}-m{\ae}rket indeholder og hvad det ikke indeholder.",
author = "Sinne Smed and Andersen, {Laura M{\o}rch}",
year = "2013",
language = "Dansk",
volume = "33",
pages = "17",
journal = "Oekologi & Erhverv",
issn = "1904-1586",
publisher = "{\O}kologisk Landsforening",
number = "524",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Tillid og viden øger salget af økologi

AU - Smed, Sinne

AU - Andersen, Laura Mørch

PY - 2013

Y1 - 2013

N2 - Forbrugere, der kender Ø-mærkets begrænsninger, køber mere økologi. Samtidig øger tillid til producenterne og til statens kontrol salget. Derfor bør forbrugeren informeres om både hvad Ø-mærket indeholder og hvad det ikke indeholder.

AB - Forbrugere, der kender Ø-mærkets begrænsninger, køber mere økologi. Samtidig øger tillid til producenterne og til statens kontrol salget. Derfor bør forbrugeren informeres om både hvad Ø-mærket indeholder og hvad det ikke indeholder.

M3 - Kommentar/debat

VL - 33

SP - 17

JO - Oekologi & Erhverv

JF - Oekologi & Erhverv

SN - 1904-1586

IS - 524

ER -

ID: 59352539