Som variationer over et tema: Learning by doing
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Som variationer over et tema : Learning by doing. / Borgnakke, Karen.
Projektarbejdets fortid og fremtid. red. / Susanne V. Knudsen. Kbh. : Danmarks Lærerhøjskole, 1999.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Borgnakke, K 1999, Som variationer over et tema: Learning by doing. i SV Knudsen (red.), Projektarbejdets fortid og fremtid. Danmarks Lærerhøjskole, Kbh.
APA
Borgnakke, K. (1999). Som variationer over et tema: Learning by doing. I S. V. Knudsen (red.), Projektarbejdets fortid og fremtid Danmarks Lærerhøjskole.
Vancouver
Borgnakke K. Som variationer over et tema: Learning by doing. I Knudsen SV, red., Projektarbejdets fortid og fremtid. Kbh.: Danmarks Lærerhøjskole. 1999
Author
Bibtex
@inbook{2243e61613fb40f884e967ee99cd0fe2,
title = "Som variationer over et tema: Learning by doing",
author = "Karen Borgnakke",
year = "1999",
language = "Dansk",
isbn = "87-7701-643-2",
editor = "Knudsen, {Susanne V.}",
booktitle = "Projektarbejdets fortid og fremtid",
publisher = "Danmarks L{\ae}rerh{\o}jskole",
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Som variationer over et tema
T2 - Learning by doing
AU - Borgnakke, Karen
PY - 1999
Y1 - 1999
M3 - Bidrag til bog/antologi
SN - 87-7701-643-2
BT - Projektarbejdets fortid og fremtid
A2 - Knudsen, Susanne V.
PB - Danmarks Lærerhøjskole
CY - Kbh.
ER -
ID: 33593102