Prototypiske effekter i didaktisk forskning: En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

Standard

Prototypiske effekter i didaktisk forskning : En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”. / Hansen, Thomas Illum; Misfeldt, Morten.

I: Cursiv, Bind 13, 2014, s. 59-78.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

Harvard

Hansen, TI & Misfeldt, M 2014, 'Prototypiske effekter i didaktisk forskning: En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”', Cursiv, bind 13, s. 59-78.

APA

Hansen, T. I., & Misfeldt, M. (2014). Prototypiske effekter i didaktisk forskning: En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”. Cursiv, 13, 59-78.

Vancouver

Hansen TI, Misfeldt M. Prototypiske effekter i didaktisk forskning: En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”. Cursiv. 2014;13:59-78.

Author

Hansen, Thomas Illum ; Misfeldt, Morten. / Prototypiske effekter i didaktisk forskning : En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”. I: Cursiv. 2014 ; Bind 13. s. 59-78.

Bibtex

@article{d3c8830d4bc647258e2d4ebc645fd1ea,
title = "Prototypiske effekter i didaktisk forskning: En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”",
author = "Hansen, {Thomas Illum} and Morten Misfeldt",
year = "2014",
language = "Dansk",
volume = "13",
pages = "59--78",
journal = "Cursiv",
issn = "1901-8878",
publisher = "DPU, Aarhus Universitet",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Prototypiske effekter i didaktisk forskning

T2 - En sammenlignende fagdidaktisk analyse af ”it-didaktik”

AU - Hansen, Thomas Illum

AU - Misfeldt, Morten

PY - 2014

Y1 - 2014

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 13

SP - 59

EP - 78

JO - Cursiv

JF - Cursiv

SN - 1901-8878

ER -

ID: 231951921