Professionsdannelse mellem krav og appeller
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Standard
Professionsdannelse mellem krav og appeller. / Borgnakke, Karen; Kramer, Tina; Nielsen, Camilla Kirketerp.
I: Kognition & Paedagogik, Bind 32.årg, Nr. 126, december 2022, 12.2022, s. 16-25.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Harvard
Borgnakke, K, Kramer, T & Nielsen, CK 2022, 'Professionsdannelse mellem krav og appeller', Kognition & Paedagogik, bind 32.årg, nr. 126, december 2022, s. 16-25.
APA
Borgnakke, K., Kramer, T., & Nielsen, C. K. (2022). Professionsdannelse mellem krav og appeller. Kognition & Paedagogik, 32.årg(126, december 2022), 16-25.
Vancouver
Borgnakke K, Kramer T, Nielsen CK. Professionsdannelse mellem krav og appeller. Kognition & Paedagogik. 2022 dec.;32.årg(126, december 2022):16-25.
Author
Bibtex
@article{c4cdeabf7b01478a8e0623eff69c2a99,
title = "Professionsdannelse mellem krav og appeller",
author = "Karen Borgnakke and Tina Kramer and Nielsen, {Camilla Kirketerp}",
year = "2022",
month = dec,
language = "Dansk",
volume = "32.{\aa}rg",
pages = "16--25",
journal = "Kognition & Paedagogik",
issn = "0906-6225",
publisher = "Dansk Psykologisk Forlag",
number = "126, december 2022",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Professionsdannelse mellem krav og appeller
AU - Borgnakke, Karen
AU - Kramer, Tina
AU - Nielsen, Camilla Kirketerp
PY - 2022/12
Y1 - 2022/12
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 32.årg
SP - 16
EP - 25
JO - Kognition & Paedagogik
JF - Kognition & Paedagogik
SN - 0906-6225
IS - 126, december 2022
ER -
ID: 320005375