Oplevelsesprodukter i skovene: markedsføring som en kritisk succesfaktor
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Standard
Oplevelsesprodukter i skovene : markedsføring som en kritisk succesfaktor. / Lund, Jens Friis; Thorsen, Bo Jellesmark; Vedel, Suzanne Elizabeth; Kaae, Berit Charlotte; Lyck, Lise.
I: Skoven, Nr. 10, 2007, s. 438-442.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
Harvard
Lund, JF, Thorsen, BJ, Vedel, SE, Kaae, BC & Lyck, L 2007, 'Oplevelsesprodukter i skovene: markedsføring som en kritisk succesfaktor', Skoven, nr. 10, s. 438-442.
APA
Lund, J. F., Thorsen, B. J., Vedel, S. E., Kaae, B. C., & Lyck, L. (2007). Oplevelsesprodukter i skovene: markedsføring som en kritisk succesfaktor. Skoven, (10), 438-442.
Vancouver
Lund JF, Thorsen BJ, Vedel SE, Kaae BC, Lyck L. Oplevelsesprodukter i skovene: markedsføring som en kritisk succesfaktor. Skoven. 2007;(10):438-442.
Author
Bibtex
@article{e9eeeda0a1c211ddb6ae000ea68e967b,
title = "Oplevelsesprodukter i skovene: markedsf{\o}ring som en kritisk succesfaktor",
author = "Lund, {Jens Friis} and Thorsen, {Bo Jellesmark} and Vedel, {Suzanne Elizabeth} and Kaae, {Berit Charlotte} and Lise Lyck",
year = "2007",
language = "Dansk",
pages = "438--442",
journal = "Skoven",
issn = "0106-8539",
number = "10",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Oplevelsesprodukter i skovene
T2 - markedsføring som en kritisk succesfaktor
AU - Lund, Jens Friis
AU - Thorsen, Bo Jellesmark
AU - Vedel, Suzanne Elizabeth
AU - Kaae, Berit Charlotte
AU - Lyck, Lise
PY - 2007
Y1 - 2007
M3 - Tidsskriftartikel
SP - 438
EP - 442
JO - Skoven
JF - Skoven
SN - 0106-8539
IS - 10
ER -
ID: 8082294