Oplevelsesprodukter i skovene: markedsføring som en kritisk succesfaktor

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Standard

Oplevelsesprodukter i skovene : markedsføring som en kritisk succesfaktor. / Lund, Jens Friis; Thorsen, Bo Jellesmark; Vedel, Suzanne Elizabeth; Kaae, Berit Charlotte; Lyck, Lise.

I: Skoven, Nr. 10, 2007, s. 438-442.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Harvard

Lund, JF, Thorsen, BJ, Vedel, SE, Kaae, BC & Lyck, L 2007, 'Oplevelsesprodukter i skovene: markedsføring som en kritisk succesfaktor', Skoven, nr. 10, s. 438-442.

APA

Lund, J. F., Thorsen, B. J., Vedel, S. E., Kaae, B. C., & Lyck, L. (2007). Oplevelsesprodukter i skovene: markedsføring som en kritisk succesfaktor. Skoven, (10), 438-442.

Vancouver

Lund JF, Thorsen BJ, Vedel SE, Kaae BC, Lyck L. Oplevelsesprodukter i skovene: markedsføring som en kritisk succesfaktor. Skoven. 2007;(10):438-442.

Author

Lund, Jens Friis ; Thorsen, Bo Jellesmark ; Vedel, Suzanne Elizabeth ; Kaae, Berit Charlotte ; Lyck, Lise. / Oplevelsesprodukter i skovene : markedsføring som en kritisk succesfaktor. I: Skoven. 2007 ; Nr. 10. s. 438-442.

Bibtex

@article{e9eeeda0a1c211ddb6ae000ea68e967b,
title = "Oplevelsesprodukter i skovene: markedsf{\o}ring som en kritisk succesfaktor",
author = "Lund, {Jens Friis} and Thorsen, {Bo Jellesmark} and Vedel, {Suzanne Elizabeth} and Kaae, {Berit Charlotte} and Lise Lyck",
year = "2007",
language = "Dansk",
pages = "438--442",
journal = "Skoven",
issn = "0106-8539",
number = "10",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Oplevelsesprodukter i skovene

T2 - markedsføring som en kritisk succesfaktor

AU - Lund, Jens Friis

AU - Thorsen, Bo Jellesmark

AU - Vedel, Suzanne Elizabeth

AU - Kaae, Berit Charlotte

AU - Lyck, Lise

PY - 2007

Y1 - 2007

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 438

EP - 442

JO - Skoven

JF - Skoven

SN - 0106-8539

IS - 10

ER -

ID: 8082294