Children's perspecives and insitutional practices as keys in a wholeness approach to children's social situaitons of development
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
Bidragets oversatte titel | Børns perspecivr og insitutonel praksis som nøglepunkter i en helehdstilgang til børns sociale udviklingssituation |
---|---|
Originalsprog | Engelsk |
Titel | Cultural-hisotircla approaches to studying learning and development : Societal, insitutional and personal perspectives |
Redaktører | Edwards Anne, Marilyn Fleer, Bøttcher Louise |
Antal sider | 18 |
Udgivelsessted | Singapore |
Forlag | Springer |
Publikationsdato | 2019 |
Udgave | 1 |
Sider | 23-42 |
Kapitel | 2 |
ISBN (Trykt) | 978-981-13-6825-7 |
ISBN (Elektronisk) | 978-981-13-6826-4 |
Status | Udgivet - 2019 |
ID: 246786448