Trine Louise Schreiber

Trine Louise Schreiber

Lektor

Medlem af:


    1. Udgivet

      Digital dannelse, biblioteksformidler og målgruppe

      Schreiber, Trine Louise, 1 sep. 2017, Biblioteksdidaktik. Laskie, C. (red.). Danmark: Hans Reitzels Forlag, s. 239-258 29 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    2. Udgivet

      E-learning objects and actor-networks as configuring information literacy teaching

      Schreiber, Trine Louise, mar. 2017, I: Information Research. 22, 1

      Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceartikelForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Fleksible koncepter for integration af det virtuelle bibliotek i uddannelsernes læringsmiljøer

      Schreiber, Trine Louise, 16 mar. 2016

      Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

    4. Udgivet

      Documents as social actors: a study of digital tutorials using actor-network-theory and the concept of documentary practices

      Schreiber, Trine Louise, 15 dec. 2019, I: Information Research. 24, 2, 11 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Når undervisning i digitale vidensmedier skal gøre en forskel

      Schreiber, Trine Louise, 30 maj 2017.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

    6. Udgivet

      Information literacy, Mobile Technologies and Study Practices

      Schreiber, Trine Louise, 2013, In: Worldwide Commonalities and Challenges in Information Literacy Research and Practice, ECIL 2013, Revised Selected Papers. . Kurbanoglu, S., Grassion, E., D. M., Catts, R. & Spiranec, S. (red.). Switzerland: Springer Science+Business Media, s. 317-323 7 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      Questioning a discourse of information literacy practice in web-based tutorials

      Schreiber, Trine Louise, 2013, I: Information Research. 18, 3

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      Conceptualizing students´ written assignments in the context of information literacy and Schatzki´s practice theory

      Schreiber, Trine Louise, 2014, I: Journal of Documentation. 70, 3, s. 346-363 18 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    9. Udgivet

      Is there a need for re-claiming search in information literacy practices research?

      Schreiber, Trine Louise, 28 nov. 2016

      Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

    10. Udgivet

      Makerspaces, makers, and maker movement: Introduction

      Schreiber, Trine Louise, 4 dec. 2018, I: Nordisk Tidsskrift for Informationsvidenskab og Kulturformidling. 7, 2, s. 1-2 2 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskning

    Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste

    ID: 44929049