Trine Louise Schreiber

Trine Louise Schreiber

Uddannelsesleder


  1. 2019
  2. Udgivet

    Documents as social actors: a study of digital tutorials using actor-network-theory and the concept of documentary practices

    Schreiber, Trine Louise, 15 dec. 2019, I : Information Research. 24, 2, 11 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Hvis biblioteket rekrutterer de studerende, så …. Et DEFF udviklingsprojekt 2017-2018

    Schreiber, Trine Louise, 1 jun. 2019, 13 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

  4. 2018
  5. Udgivet

    Bibliotekarerne - en profession der former og formes af et aktør-netværk.

    Schreiber, Trine Louise, 30 dec. 2018, I : Nordisk Tidsskrift for Informationsvidenskab og Kulturformidling. 7, 3, 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Information stabilisation and – destabilisation as potential usable concepts in practice theoretical approaches.

    Schreiber, Trine Louise, 17 dec. 2018, I : Information Research. 23, 4, 11 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Makerspaces, makers, and maker movement: Introduction

    Schreiber, Trine Louise, 4 dec. 2018, I : Nordisk Tidsskrift for Informationsvidenskab og Kulturformidling. 7, 2, s. 1-2 2 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftLederForskning

  8. 2017
  9. Udgivet

    Digital dannelse, biblioteksformidler og målgruppe

    Schreiber, Trine Louise, 1 sep. 2017, Biblioteksdidaktik. Laskie, C. (red.). Danmark: Hans Reitzels Forlag, s. 239-258 29 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  10. Udgivet

    Hvad er digital dannelse

    Schreiber, Trine Louise, 1 sep. 2017, Biblioteksdidaktik. Laskie, C. (red.). Danmark: Hans Reitzels Forlag, s. 213-238 25 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  11. Udgivet

    Når undervisning i digitale vidensmedier skal gøre en forskel

    Schreiber, Trine Louise, 30 maj 2017.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  12. Udgivet

    E-learning objects and actor-networks as configuring information literacy teaching

    Schreiber, Trine Louise, mar. 2017, I : Information Research. 22, 1

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceartikelForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Information seeking as idea-generating and -stabilizing feature in entrepreneurship courses at university

    Schreiber, Trine Louise, mar. 2017, I : Information Research. 22, 1

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste

ID: 44929049