Sofie Tidemand
Ph.d.-studerende
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
ORCID: 0000-0003-0471-9277
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2017
- Udgivet
Evaluering af naturfaglige kompetencer
Dolin, Jens, Nielsen, Jan Alexis & Tidemand, Sofie, 2017, I: Acta Didactica Norden. 11, 3, s. 1-28 28 s., 2.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Supporting Student Learning in Scientific Inquiry: The Potential of Teachers' Written Feedback
Holmeier, M., Grob, R., Nielsen, Jan Alexis, Tidemand, Sofie, Rönnebeck, S. & Ropohl, M., 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Teacher Perspectives on Complex Competences: Challenges for Socioscientific Teaching
Tidemand, Sofie & Nielsen, Jan Alexis, 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The role of socioscientific issues in biology teaching – from the perspective of teachers
Tidemand, Sofie & Nielsen, Jan Alexis, 2017, I: International Journal of Science Education. 39, 1, s. 44-61 18 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 143259673
Flest downloads
-
1387
downloads
The role of socioscientific issues in biology teaching – from the perspective of teachers
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
467
downloads
Evaluering af naturfaglige kompetencer
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
88
downloads
A Matter of Content: Biology Teachers’ Understanding of Socioscientific Issues
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet