Robert Harry Evans
Lektor
ORCID: 0000-0002-2415-6101
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2012
- Udgivet
ACTIVE STRATEGIES DURING INQUIRY-BASED SCIENCE TEACHER EDUCATION TO IMPROVE LONG-TERM TEACHER SELF-EFFICACY
Evans, Robert Harry, 2012, Science Learning and Citizenship (Proceedings of ESERA 2011) Proceedings of the ESERA 2011 Conference: Part 13 : In-service science teacher education. Viiri, J. & Couso, D. (red.). France, Bind 2011.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Science Learning and Citizenship (Proceedings of ESERA 2011) Proceedings of the ESERA 2011 Conference: Part 7 : Scientific literacy and socio scientific issues
Evans, Robert Harry (red.) & Albe, V. (red.), 2012, Science Learning and Citizenship (Proceedings of ESERA 2011) Proceedings of the ESERA 2011 Conference: Part 7 : Scientific literacy and socio scientific issues. s. 1-127 128 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Nye mål for naturfagsundervisning i USA: vil vi samme vej i Danmark?
Evans, Robert Harry & Horst, Sebastian, sep. 2012, I: MONA: Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2012, 3, s. 56-69 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
ID: 2634405
Flest downloads
-
877
downloads
Possibilities and limitations from a short methods course in socioscientific teaching
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
334
downloads
Affordances and Challenges of Written Feedback as Formative Assessment in Inquiry-Based STEM Education
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
277
downloads
Network workshop: Using network science to study processes of learning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet