Robert Harry Evans
Lektor
- Redaktør af tidsskrift
Journal of Science Teacher Education (Tidsskrift)
Evans, Robert Harry (Redaktør)
22 feb. 2003 → …Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Redaktør af tidsskrift › Formidling
scientific journal for science and mathematics educational research (Tidsskrift)
Evans, Robert Harry (Redaktør)
2016 → 2020Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Redaktør af tidsskrift › Forskning
- Deltagelse i workshop, seminar og kursus
esera virtual doctoral network
Evans, Robert Harry (Arrangør)
28 jun. 2020 → 4 jul. 2020Aktivitet: Deltagelse i arrangement eller begivenhed - typer › Deltagelse i workshop, seminar og kursus
- Foredrag og mundtlige bidrag
Capability Beliefs, Teaching Contexts and the Retention of New Danish and American Elementary Teachers of Science
Evans, Robert Harry (Foredragsholder)
16 apr. 2007Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
EU ASSIST-ME project perspectives
Evans, Robert Harry (Foredragsholder)
23 jun. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Essential uses of formative assessment for PBE success
Evans, Robert Harry (Keynote)
5 nov. 2020Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Graduate Students' Summer Schools - Adding Value to Doctoral Programs
Evans, Robert Harry (Foredragsholder)
17 apr. 2007Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Identifying teacher self-efficacy development in using formative assessment strategies using similarity analysis
Evans, Robert Harry (Foredragsholder) & Bruun, Jesper (Foredragsholder)
19 jul. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Making Decisions About Statistical Analysis in Science Education Research
Evans, Robert Harry (Foredragsholder)
7 jul. 2007Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Network analysis as a research methodology in science education
Evans, Robert Harry (Oplægsholder)
16 sep. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
ID: 2634405
Flest downloads
-
877
downloads
Possibilities and limitations from a short methods course in socioscientific teaching
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
334
downloads
Affordances and Challenges of Written Feedback as Formative Assessment in Inquiry-Based STEM Education
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
277
downloads
Network workshop: Using network science to study processes of learning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet