Kasper Møller Hansen
Professor
Institut for Statskundskab
Øster Farimagsgade 5
1353 København K
Medlem af:
ORCID: 0000-0002-8286-4771
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2011
- Udgivet
På valgkampsturné - going local som politisk marketingsstrategi
Breck, J. & Hansen, Kasper Møller, 2011, Politisk marketing: Personer, partier & praksis. Nielsen, S. W. (red.). Kbh. : Karnov Group, s. 269-296 28 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Valgdeltagelsen blandt danske unge
Bhatti, Y. & Hansen, Kasper Møller, 2011, Demokrati for fremtiden: Valgretskommisionens betænkning om unges demokratiske engagement. Simonsen, A., Hedelund, M. & Nielsen, J. N. (red.). Kbh.: Valgretskommissionen/DUF - Dansk Ungdoms Fællesråd, s. 123-137 14 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning
- Udgivet
Who ‘marries' whom? The influence of societal connectedness, economic and political homogeneity, and population size on jurisdictional consolidations
Bhatti, Y. & Hansen, Kasper Møller, 2011, I: European Journal of Political Research. 50, 2, s. 212-238 26 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Store forskelle i vurdering af af statsministeregnethed: Center for Valg og Partier - Aktuel Graf nr. 7
Pedersen, R. T., Hansen, Kasper Møller & Pedersen, Karina, 13 maj 2011Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Formidling
ID: 3570
Flest downloads
-
2155
downloads
Gender differences in Assessments of Party Leaders
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2113
downloads
Kortlægning af den kommunale valgkamp: Kandidatundersøgelse ved kommunalvalget 2013
Publikation: Working paper › Forskning
Udgivet -
1663
downloads
Undervisningsbaseret forskning: eksemplificeret ved kurset "meningsdannelse i et demokratisk perspektiv"
Publikation: Working paper › Forskning
Udgivet