Juni Søderberg Arnfast
Lektor
Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab
Emil Holms Kanal 2
2300 København S
- 2017
Sprogskam? Unge tosprogede pragmatikere
Arnfast, Juni Søderberg (Andet)
7 jun. 2017 → 9 jun. 2017Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Modersmålets betydning for tosprogede familiers identitet
Arnfast, Juni Søderberg (Andet)
29 maj 2017Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
- 2016
Motivation is not what it used to be: stick or carrot?
Arnfast, Juni Søderberg (Foredragsholder)
1 nov. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Hvorfor skal man tale dansk til danskere?
Arnfast, Juni Søderberg (Foredragsholder)
27 jun. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Studienævn ved Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab (Ekstern organisation)
Arnfast, Juni Søderberg (Medlem)
1 jan. 2016 → 31 dec. 2018Aktivitet: Medlemsskab - typer › Medlemskab af udvalg, råd og nævn
- 2015
The Things Polish Bilinguals Tell about Themselves
Arnfast, Juni Søderberg (Foredragsholder)
20 nov. 2015Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Institutråd ved Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab (Ekstern organisation)
Arnfast, Juni Søderberg (Medlem)
1 jul. 2015 → 31 dec. 2018Aktivitet: Medlemsskab - typer › Medlemskab af udvalg, råd og nævn
Narratives about Tasks & Multilingualism: - the Case of the Polish Speaking Community in Copenhagen
Arnfast, Juni Søderberg (Foredragsholder)
24 jun. 2015Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Polsktalende københavnerfamiliers narrativer om flersprogethed
Arnfast, Juni Søderberg (Foredragsholder)
11 jun. 2015Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Dansk som Andetsprog
Arnfast, Juni Søderberg (Foredragsholder)
28 maj 2015Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
ID: 8045
Flest downloads
-
70
downloads
Qui bono? New standards for teacher qualifications and political agendas
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning
Udgivet