Gustav Bøg Lassen Petersen
Postdoc
ORCID: 0000-0003-4098-4895
Flest downloads
-
117 downloadsUdgivet
The Cognitive Affective Model of Immersive Learning (CAMIL): A Theoretical Research-Based Model of Learning in Immersive Virtual Reality
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
63 downloadsUdgivet
A study of how immersion and interactivity drive VR learning
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
29 downloadsUdgivet
Conducting unsupervised virtual reality user studies online
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
21 downloadsUdgivet
Fostering science interests through head‐mounted displays
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
17 downloadsUdgivet
The Theory of Immersive Collaborative Learning (TICOL)
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
ID: 232693213
Flest downloads
-
117
downloads
The Cognitive Affective Model of Immersive Learning (CAMIL): A Theoretical Research-Based Model of Learning in Immersive Virtual Reality
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
63
downloads
A study of how immersion and interactivity drive VR learning
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
29
downloads
Conducting unsupervised virtual reality user studies online
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet