Camilla Hellsten Østergaard

Camilla Hellsten Østergaard

Ph.d.-studerende

Medlem af:

  • Matematikkens Didaktik


Udgivelsesår:
  1. 2024
  2. Udgivet

    Contradicting activity systems–learning from large-scale interventions that fail to change mathematics teaching practice as intended

    Larsen, D. M., Østergaard, Camilla Hellsten & Rasmussen, Klaus, 2024, I: Journal of Mathematics Teacher Education. 27, s. 5-28 24 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. 2022
  4. Udgivet

    An Inquiry Perspective on Statistics in Lower Secondary School in Denmark and Japan–An Elaboration and Modelling of the Anthropological Theory of the Didactic Through Two Statistics Classrooms

    Østergaard, Camilla Hellsten, 2022, I: European Journal of Science and Mathematics Education. 10, 4, s. 529-546

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. 2021
  6. Udgivet

    Sustainable lesson study and paradidactic infrastructure: the case of Denmark

    Østergaard, Camilla Hellsten & Winsløw, Carl, 2021, I: Hiroshima Journal of Mathematics Education. 14, s. 1-15

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. 2020
  8. Udgivet

    A short introduction to Lesson Study: TIMEless ideas for professional development

    Jessen, Britta Eyrich, Bašić, M., Bos, R., Østergaard, Camilla Hellsten, Milin Šipuš, Ž. & Winsløw, Carl, dec. 2020, 1 udg. Project TIME. 45 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportKompendium/lecture notesUndervisning

  9. Udgivet

    TIMEplate: Template for Lesson Study

    Østergaard, Camilla Hellsten, Jessen, Britta Eyrich & Winsløw, Carl, dec. 2020, 1 udg. Project TIME. 18 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportKompendium/lecture notesUndervisning

ID: 208819245