At lære at tænke og formulere sig som biokemiker: Beskrivelse af pilotprojekt om sproglig bevidstgørelse hos bachelorstuderende i kurset Biokemi på PharmaSchool
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Dokumenter
- at-laere-at-laere-at-vaere-studerende-et-symposium-om-foersteaarspaedagogik-udfordringer-indenfor-feltet-og-initi-symposium
137 KB, PDF-dokument
Links
Katja Årosin Laursen - Oplægsholder
Oplæg som del af symposium om førsteårspædagogik med titlen: At lære at lære (at være studerende): et symposium om førsteårspædagogik, udfordringer inden for feltet og initiativer der adresserer disse.
17 maj 2016
Ekstern organisation
Navn | Unknown external organisation |
---|
- førsteårspædagogik, udfordringer, socialisering, fastholdelse, sproglig bevidstgørelse, skrivehandlinger
Forskningsområder
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 161414255