Ea Hoppe Blaabæk
Postdoc
Sociologisk Institut
Øster Farimagsgade 5
1353 København K
ORCID: 0000-0001-9677-928X
1 - 1 ud af 1Pr. side: 10
- 2022
- Udgivet
Cultural Inputs and Accumulating Inequality in Children’s Reading: A Dynamic Approach
Blaabæk, Ea Hoppe, 2022, I: European Sociological Review. 38, 3, s. 425–439Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 162361568
Flest downloads
-
109
downloads
Reading when the sun does not shine: The effect of reading on children’s academic performance
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
63
downloads
Family Size and Educational Attainment: Cousins, Contexts, and Compensation
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
14
downloads
Stratification in parents’ selection of developmentally appropriate books for children: register-based evidence from Danish public libraries
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet