Camilla Hellsten Østergaard
Ph.d.-studerende
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Medlem af:
Matematikkens Didaktik
1 - 2 ud af 2Pr. side: 10
- 2020
- Udgivet
A short introduction to Lesson Study: TIMEless ideas for professional development
Jessen, Britta Eyrich, Bašić, M., Bos, R., Østergaard, Camilla Hellsten, Milin Šipuš, Ž. & Winsløw, Carl, dec. 2020, 1 udg. Project TIME. 45 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Kompendium/lecture notes › Undervisning
- Udgivet
TIMEplate: Template for Lesson Study
Østergaard, Camilla Hellsten, Jessen, Britta Eyrich & Winsløw, Carl, dec. 2020, 1 udg. Project TIME. 18 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Kompendium/lecture notes › Undervisning
ID: 208819245
Flest downloads
-
30
downloads
Sustainable lesson study and paradidactic infrastructure: the case of Denmark
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
22
downloads
An Inquiry Perspective on Statistics in Lower Secondary School in Denmark and Japan–An Elaboration and Modelling of the Anthropological Theory of the Didactic Through Two Statistics Classrooms
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet