Andreas Lindegaard Gregersen
Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2016
- Udgivet
Enter the disagreement matrix or “let’s talk ontology, game studies”
Gregersen, Andreas Lindegaard, 1 aug. 2016. 2 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Computerspil som samvær, adspredelse og konflikt i hverdagen: Et arbejdspapir
Thorhauge, Anne Mette, Gregersen, Andreas Lindegaard & Brus, A., 31 maj 2016, København: Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 18 s.Publikation: Working paper › Forskning
- Udgivet
Hit it: Core Cognitive Structures and the Fighting Game
Gregersen, Andreas Lindegaard, 2016, Video Games and the Mind: Essays on Cognition, Affect and Emotion. Perron, B. & Schröter, F. (red.). Jefferson, NC: McFarland, s. 53-70 18 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 13135
Flest downloads
-
1391
downloads
Generic Structures, Generic Experiences: A Cognitive Experientialist Approach to Video Game Analysis
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
708
downloads
Designers, games and players: Same game, different rules?
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
700
downloads
Computerspil som samvær, adspredelse og konflikt i hverdagen: Et arbejdspapir
Publikation: Working paper › Forskning
Udgivet