Andreas Lindegaard Gregersen
Lektor
Institut for Kommunikation
Karen Blixens Plads 8
2300 København S
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2015
- Udgivet
Problem gaming in an everyday perspective
Thorhauge, Anne Mette & Gregersen, Andreas Lindegaard, 16 maj 2015.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Computerspil og hverdagsliv: Et arbejdspapir
Thorhauge, Anne Mette & Gregersen, Andreas Lindegaard, 2015, Kbh.: Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, 24 s.Publikation: Working paper › Forskning
- Udgivet
- Udgivet
“You Wouldn’t Get It”: “Penny Arcade” as Gaming Communication Hub and Webcomic
Gregersen, Andreas Lindegaard, 2015, Comics and Power: Representing and Questioning Culture, Subjects and Communities. Platz Cortsen, R., La Cour, E. & Anne, M. (red.). Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Press, s. 23-43 21 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 13135
Flest downloads
-
1391
downloads
Generic Structures, Generic Experiences: A Cognitive Experientialist Approach to Video Game Analysis
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
708
downloads
Designers, games and players: Same game, different rules?
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
700
downloads
Computerspil som samvær, adspredelse og konflikt i hverdagen: Et arbejdspapir
Publikation: Working paper › Forskning
Udgivet