Stine Lomborg
Professor
ORCID: 0000-0002-5672-7298
1 - 5 ud af 5Pr. side: 10
- 2011
Social media: A genre perspective
Lomborg, Stine, 31 aug. 2011, 295 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Ph.d.-afhandling › Forskning
Negotiating the Twitter self. On networks of affiliation and relational pressures
Lomborg, Stine, maj 2011.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Keeping the Line Open and Warm: An Activist Danish Church and Its Presence on Facebook
Lomborg, Stine & Ess, C., 2011, Digital Religion, Social Media and Culture: Perspectives, Practices and Futures. Cheong, P., Ess, C., Fischer-Nielsen, P. & Gelfgren, S. (red.). New York: Peter Lang, s. 169-190 22 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Sociable media: Sociable selves
Lomborg, Stine, 2011. 20 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Social media as communicative genres
Lomborg, Stine, 2011, I: MedieKultur. 27, 51, s. 48-64 17 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 33842766
Flest downloads
-
5261
downloads
Using APIs for data collection on social media
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2300
downloads
Self-tracking as communication
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
470
downloads
Users across media: An Introduction
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet