Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Baggrund for udviklingsprojektet
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Standard
Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Baggrund for udviklingsprojektet. / Daryai-Hansen, Petra; Thomsen, Hanne.
In: Sproglaereren, Vol. 1, 2018, p. 5-6.Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Harvard
Daryai-Hansen, P & Thomsen, H 2018, 'Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Baggrund for udviklingsprojektet', Sproglaereren, vol. 1, pp. 5-6.
APA
Daryai-Hansen, P., & Thomsen, H. (2018). Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Baggrund for udviklingsprojektet. Sproglaereren, 1, 5-6.
Vancouver
Daryai-Hansen P, Thomsen H. Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Baggrund for udviklingsprojektet. Sproglaereren. 2018;1:5-6.
Author
Bibtex
@article{64236252487c41ee806d0cceebdb8252,
title = "Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus p{\aa} flersprogethed. Baggrund for udviklingsprojektet",
author = "Petra Daryai-Hansen and Hanne Thomsen",
year = "2018",
language = "Dansk",
volume = "1",
pages = "5--6",
journal = "Sproglaereren",
issn = "0108-6154",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Tidligere sprogstart – ny begynderdidaktik med fokus på flersprogethed. Baggrund for udviklingsprojektet
AU - Daryai-Hansen, Petra
AU - Thomsen, Hanne
PY - 2018
Y1 - 2018
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 1
SP - 5
EP - 6
JO - Sproglaereren
JF - Sproglaereren
SN - 0108-6154
ER -
ID: 188204112